en underbar fullmåne mot horisonten


en bild från båthamnen dock inte från denna dagen men fin är den

hejsan alla bloggare! nu är jag på riktigt toppen humör för jag har nämligen vart ute och cyklat runt på stan med jossan, martina och kavita. Först blev det att dra till martina där vi kollade på kort från dem gamla tiderna, förstår ni hur mycket jag saknar alla i gamla klassen och allt man gjorde förr? dem stunder på ekudden där man badade och grilla korv så det stod härliga till. nätterna med tälten och alla ljuden utanför när träden brusade mot plastväggarna. Fyfarao vilka tider jag hade med er. Ni är bannemej saknade allihopa. Iallafall, senare åkte vi till elvärket en ungdomsgård där man kan hitt apå massa saker tillsammans fast just idag satt vi mest och skrattade åt en hel del som hänt. Dem stängde dessvärre klockan 21.30 så det blev att dra omkring. Skulle åkt till ekudden men det blev att kolla runt på stan och hamnen. Mysigt var det iallafall och  definitivt något jag vill göra om. älskar mina sötnosar! puss och kram skumbanan / e'ms


en bild från gamla stan där vi cyklade runt och mot hamnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0