hamnen och ekudden


detta är en "jättefin" bild på mej , posarn !


friendship <3


jag och jossan posar !


martina <3

hejsan alla bloggare! Har nyss varit ute med josefine och martina. Vi åkte till hamnen och åt glass,själv åt jag en manhattan som är favoriten. jossan åt en stjärnstrut och martina en comet med smarties, haha. Men jag förstår henne den är ju asgod bannemej. Inte nog med att vi åt glass, vi tog kort med på änderna och som lockbete för att dem skulle komma närmre slängde jag ner hela bottnen på min glass ni vet den sista biten med choklad. Gissa vad som hände då? det kom cirka 10 fiskmåsar 1 meter över huvudet på oss. Jag blev livrädd och skrek så alla hörde. efter så åkte vi till ekudden och solade samt tog ännu mer kort i solen. sen tillbaka till hamnen där vi träffa ville och några tjejer sombara glodde. Undra om dem hade någon tv hemma ? , detta var min dag. Puss / e'ms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0